Колекція Les Meteorites поповнюється хайлайтерами у новому форматі та пропонує безпрецедентну гру зі світлом за допомогою палітри Pearl Dust і коректора Liquid Pearls

У складі новинок мікрочастинки японських морських перлів, які дарують делікатне перламутрове сяйво. Обличчям рекламної кампанії Meteorites стала незмінна Наталія Водянова, що є амбасадором французького Будинку.

Палітра Pearl Dust дарує шкірі сяйво! Вона складається з трьох ніжних відтінків, які можна змішувати між собою або використовувати окремо: для додання свіжості використовуйте рожевий, для яскравості - золотий, а для ефекту легкої засмаги - бурштиновий.

Хайлайтер Liquid Pearls створений у вигляді ручки з м'яким кушон-аплікатором, що делікатно підсвічує шкіру, не гірше пудрових аналогів: засіб являє собою сяючий крем-гель, який тане на шкірі і надає їй блиску. Ручку зручно носити з собою, вона поміщається навіть в самий маленький клатч. Новинка доступна в трьох відтінках: рожевому (Pearly Pink), золотому (Pearly Gold) і бурштиновому (Pearly Amber). Коректор рекомендований всім типам шкіри.

Орієнтований міжнародний старт продажу - квітень/травень 2020.