«Зелена крапка» або The Green Dot найчастіше зображується чорно-білою. Але незалежно від забарвлення сплетені стрілки вказують на те, що компанія-виробник вкладає гроші в програми збору, сортування та переробки відходів. Всі бренди в Європі на законодавчому рівні зобов'язані переробляти відходи, що залишаються після виробництва - зазвичай для цього користуються послугами сторонніх компаній. Дуже часто символ плутають із позначкою переробки, в якому три стрілки, але у нього трохи інший зміст.

«Петля Мебіуса» - знак з трьох стрілок означає, що упаковка, в якій продається засіб, частково або повністю зроблена з перероблених матеріалів. Якщо петля зображена поруч з цифрою - вона вказуэ на відсоток переробленої речовини у складі. Іноді поруч з символом можуть бути літери, які позначають смоли, які використовувалися при виготовленні пластику - це значення може допомогти в подальшій переробці.

Знак e позначає, що зазначена вага засобу відповідає дійсності. 

Картинка розкритої баночки з цифрою і буквою M позначає кількість місяців, за який засіб потрібно використати після відкриття. Ми радимо звертати на нього увагу. Можливо, ви не помітите жодних змін після того, як термін придатності минув, але не поспішайте з висновками. По-перше, в засіб можуть потрапляти бактерії з ваших рук - і з часом він буде приносити шкоду. По-друге, в більшості пластикових упаковок міститься бісфенол, А, який при тривалому зіткненні з продуктом переходить із пластику до складу продукту. За своєю хімічною структурою він схожий з жіночим гормоном естрогеном і має негативний вплив на репродуктивну функцію.

Наявність полум'я на упаковці означає, що засіб, який знаходиться всередині, легко запалюється. Найчастіше це зустрічається на лаках для нігтів, лаках для волосся, дезодорантах. Так що ні за яких обставин не тримайте їх близько до вогню і високих температур.

Якщо бачите такий знак - рекомендуємо уважно прочитати інструкцію перед використанням. 

Кролик на упаковці означає, що при виробництві косметика не проходила тестування на тваринах і всередині немає компонентів тваринного походження. Цей символ використовується по всьому світу і був створений в 1996 році, коли вісім організацій по захисту тварин заснували CCIC - коаліцію про споживчу інформацію косметичних засобів.

Косметика з цією етикеткою не містить компонентів тваринного походження.