Чи є переваги у парфумерії мас-маркет? Чому одні покупці обирають недорогу парфумерію, а інші категорично відмовляються від неї? У чому секрет якісного парфуму, який можна купити в кілька разів дешевше, ніж дорогі парфуми. Ці та багато інших питань щодо парфумерії мас-маркет, задають все частіше споживачі, які шукають альтернативу дорогій елітній парфумерії.

Маркетинг класу люкс, пов'язаний з розкішшю в дизайні продукції, становить близько 20-25% її вартості. Як правило, це флакони, виконані з чистого скла, різні інкрустації та декоративні елементи, високоякісний картон, дороге тиснення на коробках. Всі ці елементи прямо відображаються на кінцевій вартості парфумерії. Однак стверджувати, що купуючи дорогі парфуми, споживач платить лише за бренд, буде неправильно.

Не можна сказати, що парфуми категорії мас-маркет виглядають не виграшно в порівнянні з продукцією сегмента luxury. Так, помітною відмінністю залишається візуальне оформлення пакування та оригінальний дизайн флаконів для люкса. Але варто зазначити, що парфуми мас-маркету, сьогодні теж можна зустріти в чудових флаконах.

Перевагою масової парфумерії є повна відсутність підробок. Парфуми мас-маркет - це версії знаменитих елітних ароматів і такі запахи є копіями в комерційному розумінні. Однак ця продукція упакована і розлита у власні флакони, що віддалено нагадують дизайн оригіналів. На відміну від підробок, що повністю імітують флакони, стиль та дизайн, парфумерія мас-маркет має свої назви, які не повторюють оригінальні.