1. Інгредієнти в косметиці завжди вказані в порядку концентрації: від більшого до меншого. Нехай вас не дивує, якщо в більшості засобів на першому місці ви побачите воду. Вода це база для змішування інших інгредієнтів і емульгування.
  2. Для розуміння бюті-продукту запамятайте правило «10 інгредієнтів»: зверніть увагу на перші 5 і останні 5 речовин в складі. Перші це основа будь-якого засобу, останні, як правило, ароматизатори і консерванти. Якщо ця десятка не містить шкідливих компонентів, вірогідно, що цей продукт безпечний.
  3. Органічні речовини в складі виробники зазвичай позначають зірочкою. Памятайте, що наявність кількох натуральних інгредієнтів не робить продукт абсолютно безпечним або ефективним. Важливо, щоб засіб не містив шкідливих складових!
  4. Важлива і мова написання. Хочете додати в косметичку більш натуральний продукт? Чим більше в складі слів на латині, тим краще. Це, як правило, вказує на рослини. А ось англійські слова одна з ознак хімічного складу.
  5. Косметичні продукти складаються з компонентів трьох класів: активні речовини, наповнювач і технологічні добавки. Активні речовини найважливіші елементи, від них залежить принцип дії продукту. Це те, за що ви платите гроші при покупці. Вони відповідають за глибоке зволоження шкіри, скорочення зморшок і інші дії. Чим більше активних речовин в кремі, тим ефективніша його дія і дорожче рецептура. В хорошому кремі, де активних компонентів багато, вони вказані в складі перед консервантами і ароматами. Приклад: якщо на кремі написано, що це «зволожуючий засіб на основі авокадо», не полінуйтеся і загляньте до складу який відсоток олії авокадо в ньому дійсно міститься? Якщо ви бачите, що авокадо в хвості списку, значить, натуральному активному засобу знайшли промисловий замінник. Наповнювач речовина, яка відповідає за консистенцію і текстуру, зручну для нанесення. Добавки компоненти, які використовують для додання кольору і аромату продукту, а також консерванти, які подовжують термін зберігання.
  6. Екологічні стандарти для косметики такі ж самі, як для їжі: 100% органічний засіб містить тільки продукти органічного виробництва; наявність екологічного сертифікату (позначки БІО або ЕКО) означає, що продукт принаймні на 95% складається з натуральних компонентів; формулювання «приготований з використанням натуральних інгредієнтів» не менше 70%.
  7. Важлива інформація про продукт міститься не тільки в письмовому вигляді, але і на картинках. Наприклад, всі зустрічали маленьку відкриту баночку з числом і буквою М. Цей умовний знак говорить про те, скільки місяців можна зберігати продукт після відкриття та першого використання. Наприклад, (24M) означає, що продукт слід використовувати впродовж 24-х місяців після того, як ви його вперше відкрили. Знак Cruelty Free варіації на тему білого кролика засіб не тестували на тваринах. Коло зі взаємоповязаними чорно-білими стрілками говорить про те, що упаковка продукту придатна для повторного використання. Позначка Use AM/PM «слід використовувати і вдень, і ввечері». Словосполучення Dermat-l-gists appr-ved (Схвалено дерматологом) може означати, що продукція була схвалена дерматологом, який працює на виробника.
  8. Дуже важлива позначка на продукті: «не містить токсичних речовин», таких як парабени, сульфати формальдегіди, мінеральні олії, силікони, оксибензон і вазелін. Ці інгредієнти шкодять навколишньому середовищу або можуть викликати шкірні захворювання, астму, пороки розвитку плоду або рак. Виробники стверджують, що якщо і «грішать» з цими хімічними речовинами, то тільки в «безпечних» для організму дозах, про що свідчать різноманітні тести та сертифікати. Однак проблема полягає в тому, що ніхто не підраховує суму всіх продуктів, які ми використовуємо щодня.